min söndag

hejhej!
inte vart hemma på hela dagen så nu får det bli uppdatering...
jag åkte iaf till hallen vid halv 11 sedan spela mitt lag match, var ju inte med eftersom jag fortfarande e lite krasslig men dom vann, sedan dömde jag, 210kr kattchhiing ;) gött, men det var typ kaoz den matchen jag dömde men skitsamma är ju över nu och hemmalaget vann så det var asgött. ikväll blir det mys, skulle egentligen behöva jobba matte för man ska vara på nån viss sida imån tror jag men orrrrkkkkar inte det suger + att läran inte vet vart man e endå ;) jaja, nu ska jag ta mig en dusch, sedan äta och ta vara på dagen, är ju somsagt skola imån... hörs sedan!
hanna playing basketboll :)

Kommentarer
Postat av: paulina

Vilket lag spelar du i?=)

2012-03-18 @ 17:47:11
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0