värt

åh, iphone är verkligen livet!
var verkligen ett värt köp, och erkänn bra för er också... massa biler :)
jaja, har precis tagit en varm dusch, var som en isbit.. nu ska jag kolla vad jag ska ha för kläder, tror jag kör på nåt enkelt faktiskt.. på fredag drar vi till uppsala, så det kanske inte blir lika mkt uppdatering, men eftersom jag har trådlöst internet kanske det blir något iaf ;) men sist jag skulle göra ett inlägg på mobilen funka det inte, nån som vet vf? vi hörs senare, då kommer outfitbild! ha det gott...

här har ni lite allmänna bilder, bla från mitt nystädade rum :s


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha ännu en iPhone-nörd (y)

2012-03-31 @ 16:04:57
URL: http://djurmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0