GÖTET

Hejhej
silken underbar dag!
nu sitter jag ute i bikini och solar... har varit i Göteborg med Sara E hela dagen :)
har varit superskoj, vi kolla massa affärer och fika. Annars gjode vi inte så mycket men det var jättemysigt...
Sara köpte massa fina sommarkläder och jag köpte bara ett linne, ett puder och ögonbrynskniv. Så jag shoppade inte så mkt iaf ;) men det har iaf varit en underbar dag!!
imorgon är det skola, men det får gå, är ju bara 3 dagar.. sen prao en hel vecka :DDD
yes, men nu ska jag sola vidare, puss
gillar ju inte rosa så mkt, men tänk detta till en brun kropp i sommar.... :)
åh, älska vädret asså
199kr

Kommentarer
Postat av: Saara

Åh va fint! :D

Det är ett sånt du ha viljat ha länge va? :D

2012-05-01 @ 20:38:17
URL: http://fotobysarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0