NYA THINGS


hejhej!

skrev alldedes nyss ett inlägg och så försvann allt..

har iaf varit hemma idag för var hängig och trött, så passade på att fixa min header :)

tyckte den blev helt okej, fast kanske lite tråkig men den funkar.

Yes, min uppdatering har inte varit så bra efter konfahelgen, och jag kommer inte uppdatera så mycket denna veckan heller eftersom vi har basketcup från torsdag. Fårse om det blir träning idag, skulle gärna vilja men har ju vart hemma idag

yes, annars har det inte hänt så mycket, konfirmationen gick awsom så det var gött!

nästa vecka är det tema vecka så då blir det bara chiiiillll :)

men nu ska jag börja ladda upp lite bilder från vad jag fick från släkten osv, har ju inte hunnit med det..kommer även lite saker som jag har köpt men glömt laddat upp

pussochkram

här e lite grejer! :D
hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Grymma grejer!

Jätte fin header! :D

PUSSHEJ

2012-05-15 @ 16:18:50
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0