RALLY

hejhej!
nu har jag chillat lite!
full rulle hela dagen, först gudtjänst, sedan cykla till rallyt och sen hem, men det var super mysigt :)
imån blir det prao och slutar 20 över 12 så det blir riktigt chill
tog lite bilder förrut på rallyt som kommer upp
yesyes, nu sitter jag och längtar sönder till sommaren
men tänk att det bara är några veckor kvar? :O
aja, fixat headern lite också, fast e inte ett dugg nöjd men det tar sån tid att fixa
aja, nu ska jag äta.. puss och kram
Nordstan igår :)
lite bilder från dagen :s
säg till om jag ska ta bort nån....

Kommentarer
Postat av: Sara

förjäkla snygg tjej hon i blått!

2012-05-06 @ 20:39:48
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0