SILKEN HELG?


Hej och förlåt för min sämsta uppdatering ever..
Men helgen kunde inte blivit bättre asså!
i torsdags var jag Alicia och Moa i Göteborg för att köpa bikini till dom två, :) dom hittade as fina bikinis, efter det drog vi tillbaka till skolan för att det skulle vara öppet hus typ? så vi var där i 2 timmar och det var rätt chill..
Efter det åkte jag hem, på fredagen var jag med Sara en stund och vi hade det allmänt chill, typ fota, åt glass och snacka.. Bilder kommer i veckan eller nåt
Yes, senare på kvällen kom Alicia för hon skulle sova här eftersom vi skulle vara med konfagruppen i bastevik :) så hon lämna sina saker sedan åkte vi dit.. Där var vi med konfakompisarna från 6-12 typ ;) hade verkligen hur mysigt som helst! Yepp, sen åkte vi hem och Alicia sov här.. På lördan skulle mamma o pappa på bröllop så vi höll på att fixa mammas frisyr men det blev helt fail så aa.. hon fixade det själv. Efter det kom Alicias pappa och hämtade oss och så åkte vi hem till Alicia och där var jag från igår till idag och vi har haft skitmysigt och badat, solat, snackat, åkt longboard, ätit osv, bilder kommer också senare..
yes, men imån e det tyvärr måndag men får väl se det från den ljusa sidan att det snart är sommarlov...
Amazing.. vetinte om jag skrivit det på bloggen men den 2 juli åker jag till Spanien och Alicia hänger på :D:D
så det kommer bli galet asså.. jaja nu ska ja sova snart e sjukt jäkla trött, puss
Bild från konfakvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0