PAKET

VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!
ÅH, KAN INTE ANNAT ÄN ATT TACKA MINA FETT UNDERBARA VÄNNER OCH FAMILJ! :D
HELT AMAZING FÖDELSEDAG, ALLA VAR SÅ GULLIGA
+ ATT DAGEN VAR DEN CHILLIGASTE PÅ ÅRET TYP
WAAAAAHHHHH..... HANNA IS 15 ÅR ;)  oj så stort det låter?
men vaffasen man kan ju inte annat än att va glad...
Nu har jag även träffat pappa och Martin!
Nu kanske alla undrar vad jag fått? kommer på bild...
men nu ska jag njuta av min 15 års dag och sedan äta en riktigt god middag och njuta av lovet!
LOVE LIFE, skulle bara vart lite bättre väder..
Hörs senare, puss
Börjar med lite allmänna bilder från dagen!


En läderboll från Henrik, riktigt awsom!
En locktång från mamma, grymt
plastskydd till iphoneskärmen från Martin, värt
monnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey,♥ absolut värt
Av pappa fick jag mopedkort + moppe sen när vi hittar den rätta, fett awsom iaf..


Sen fick jag en underbar kokosnöt hudkräm av Mathilda och Alicia, dör vad gott den luktar!
Imån drar vi till uppsala, då blir det paket från släkten osv... Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Sara

JÄTTE FINA SAKER! :D<3

2012-04-05 @ 19:47:48
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: TWO TROLLFACES

Bloglovinbyte? :D

2012-04-05 @ 21:37:36
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/
Postat av: Bea

grattis igen, och bra att din dag blev så lyckad! <3

2012-04-06 @ 20:21:02
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0