NY HEADER

Fixade en lite sommarigare header.. Kanske inte behålls så länge men den får duga tills vidare.

NAJS DAGAR MED SARA

Tjenamittbena. Igår och idag har jag vart med bästa Sara. Vi har haft det supermysigt. Igår kväll stack vi upp till kvarnsjön, vi bada inte men vi satt och snacka och åt massa gosaker. Sedan kolla vi 2 avsnitt av solsidan, snacka skype med moa och chillade. Idag har vi vart på Thai resturang tillsammans med Jonathan och Oskar, var skitmysigt och väldigt god mat :) Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan får vi se, hörs senare kram

KOSSJÄVEL

ssjjsjndbfhdjjds, denna kossa går mig på närverna... Den kommer upp 24/7! :@ bajsko, jag ska spöa ner dig...... hejdå

SOCIALLLLLLLL

Äntligen.... träffat någon :) Oskar var här en stund förrut och nu kanske jag ska träffa Sara. Livet rullar på lixom. Fick även besök av pappas jobbarkompis och hans dotter så det var ju trevligt. Och jusde pappas operation gick suveränt. Nu ska jag äta, puss
Loooove my mammmiiii..

TODAYYS

Dagens enkla outfit!

FFula bilder, men får bli dom, puss

VARFÖR ALLTID SÅ KRÅNGLIGT?

Hatar första texten i ett inlägg. Hur tråkigt blir det inte med bara ett Hej eller Godkväll tillslut? Plus att det känns lite knas att börja ett inlägg med typ, idag har jag..? aja, min dag idag har iaf varit jäkligt go. Har städat mitt rum och bytt lakan som jag skulle. Sedan har jag rensat bland mina smycken och bakat kokos-choklad muffins. Awsom chill dag. Imorgon tänkte jag hitta på något. Kanske ringa nån kompis. Känns jättelängesen. Har nog fått nån kompissyndrom. Måste verkligen träffa mina kompisar, annars blir jag deppig och baa.... åågfndhs tråkigt att vara hemmaa. men vi får se hur det blir! Pappa ska operera knät imån också så jaa, vi får se.
Nu ska jag inte skriva massa långa inlägg, höres pös

ONE YEARS OLD

SENASTE INKÖP (UPPSALA)

+ ett vitt linne som ligger i tvätten. (kommer upp som outfit bild)

STÄDAAAAA

Godmorning, vakna precis. Riktigt gött att äntligen få sova ut. Känns längesen ;) haha, jaja planerna idag är inte så många. Ska städa mitt rum och byta lakan. +  igår kväll fick jag ett ryck så jag rensa ur min garderob. Och shit vd mycket skit jag hade! Fast har fortfarande en del kvar, täningskläder och shorts. Synd bara att jag hade massa kläder som jag aldrig använt. Typ köpt och sen ba, ffuuuulll... Känns som att kasta kläder i sjön typ. Fast tror mamma skulle ge det till myrorna eller nåt. Så till någon människa som behöver det kommer de ju. Men nu måste jag börja, annars blir det aldrig gjort. Puss

Nu har Moa också tagit sitt moppekort, så nu jäklar kommer ni se oss på vägarna... Men SE UPP!

MYSIGA CAMPINGDAGAR

Godkväll!
För 2 timmar sen kom vi hem från Helsingborg. Fast var på en camping utanför Helsingborg som hette Mölle. Har haft det skit mysigt. Igår när vi kom var det 27 grader varmt, så vi gick till polområdet på campingen, där var vi några timmar. Sen på kvällen grillade vi fläskfile och massa annat gott. Vi snacka, lekte med barnen, kolla på film osv. Hade det mysigt bara! Sedan vid typ kl 2 gick vi till vår stuga och sov. Idag åkte vi till ett outlet område men hittade inget fint, sedan beställde vi pizza och chillade på resturang. Yes, och nu är jag hemma! Så nu har jag verkligen inga planer för vad jag ska göra.. ganska gött faktiskt! Men bloggar mer senare, puss
Världens sötaste!

ÅKER IGEN

Nu drar jag, mamma, pappa och henke till Helsingborg.. Kommer få två goa dagar, ses när jag kommer hem! Puss

MINA INKÖP I SPANIEN

MINA FINA DAGAR

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering men har bara njutit av vädret. Igår var jag på brattön med Emelie, Liv och deras familj. Sedan på eftermiddan tog jag moppen till Moa. Vi hade det skit mysigt, tränade på att åka moppe, köpte godis, sov på stuttsmattan och låg där hela natten och snacka. Faktiskt hade vi något att göra denna gången! Älskar vädret!!!
Jaja, imån skulle vi tydligen till Helsingborg och övernatta med mammas o pappas kompisar. Blir bara en natt men det kommer säkert bli supermysigt! dom har ju barn också :) Yes, bilder kommer upp senare, puss

ÅTERIGEN HEMMKOMMEN

HejAllihoppa, nu har jag kommit tillbaks to the hus igen. I Uppsala hade vi det mysigt. Vi hade det väldigt lugnt och åt mycket god mat, hjälpte morfar lite, var i Stockholm, shoppade, bada, chilla vid bryggan, rodde lite båt, spelade badminton och hade det allmänt chill. Tog inte så mycket bilder, tyvärr! Men ni har ju sett på tidigare bilder hur det ser ut. När vi kom hem packade vi upp våra grejer sedan åkte vi till Bastevik och bada tillsammans med Emelie, Marcus och Liv. Och imorgon åker vi till Brattön och badar över dagen. Yes, här sitter man inte still... Enligt min tränare ska jag ut och springa också, men går inte så bra på den fronten. Ska ta tag i det någon dag. Hade tänkt att börja bli lite nyttigare också. Inte äta godis VARJE dag och äta lite mer regelbundet.. Inte äta så mycket skräpmat och skit.. Men vi får se när jag orkar ta tag i det. Just nu njuter jag bara av sommaren.
Vi hörs senare, puss, ps bilder på det jag köpte kommer upp när det är rentvättat.. + det jag köpte i Spanien! Har inte hunnit så långt! Håll ut, pösåkram

RESULTATET

Tingeling, just nu ligger jag i sängen och ska snart läsa.. Fattar ni? Jag ska läsa! Helt sjukt.. Har faktiskt kommit in i Zlatanboken. Jaja, Ben&Jarry's glassen var fett god, men inte så överdrivet god som alla andra tycker den är. Vetinte direkt om den e värd 50spänn.. Fast god var den! Yes, dagen har vart toppen.. Fortsatte med mitt kott plockande så nu ser det amazing ut! Hörs imån, puss

BILDER PÅ....

....BLOMMOR

SPÄNNANDE

Eftersom alla säger att Ben And Jerry's är så gott måste jag jju smaka.. Har inte ätit det innan faktiskt.. Resultatet kommer senare!

GO UTEDAG

Goddagens, idag har vi hjälpt morfar med lite saker. Själv har jag plockat kottar i typ 2 timmar. Men var faktiskt rätt kul! ;) vädret idag e sodär, blåser och e halvmulet...jaja, senare ska vi väl bada, äta middag och mysa som vanligt. Nån dag kanske det blir bio osv. Men vi hörs.. Kram

TODAY

Hejhej, ska försöka mig på ett inlägg. Vädret har vart toppen hittills. Idag har vi hängt några timmar på bryggan, fikat och shoppat. Fick med mig ett par shorts, två linnen och en bh/topp :) yes, så det var najs. Sedan ska vi grilla osv kommer bli supermydigt! Ha en bra dag, puss

IN DA CAR

Hejhej, sitter i bilen på G till Uppsala nu. Ser ut att få en bra vecka om man kollar vädret.. Tror uppdateringen kommer bli sådär. Beror på täckningen. Yes vi höres, puss njut av sommaren :)

SPONTANT

Nu blir det en riktig snabbis till torp då pappa kom på att han behövde något. Sedan ska jag hem och fortsätta packningen.. Hörs Grymt med laddare i bilen..;)

RESTURANG PIC

Blev ju endel resturangbesök under resan... Typ nöjet! Haha, nej men jag fullkommligt älskar att gå på resturang, tycker det är as mysigt. Här kommer lite olika bilder! pus

BILDER, BILDER OCH BILDER

Har så himla mycket kort från resan, så jag passar på att ladda upp så mycket som möjligt nu när jag har tid. Hoppas ni vill se spanien bilder för har inte så mkt annat att erbjuda, puss ;)

Här är två norska tjejer som vi träffa i Spanien, hade riktigt mysigt med dom några dagar. Hon till vänster om mig heter Therese och hon till höger heter Thea-Mathilda, (kallas Thea.) Yes, vi spela kort, snacka, åt chips o melon och hade det allmänt mysigt.. Känns lite tråkigt att vi inte kommer ses, eller det beror ju på när dom drar till Spanien nästa gång! Jaja, mer bilder kommer...
Tyvärr blev bilderna lite suddiga.. Så snodde två facebook bilder på dom! Jätte söta tjejer, kommer sakna dom!

kram!

GOOD DAYS

Hejsan, sorry för lite dålig uppdatering det senaste, har verkligen bara njutit av att varit hemma osv. Men igår var jag och fixade kort på expert till mitt moppekort sedan på kvällen kom Alice och deras familj. Vi hade det supermysigt hela kvällen/natten. Yes, idag ska jag packa, sedan ska vi på middag hos Rosander. Kommer bli toppen. Yes, var också tänkt att jag skulle hinna dra till Gothia innan Uppsala men hinner verkligen inte med det. Tyvärr! Aja, får bli en annan gång. Tog tyvärr inga bilder från gårdagen men laddar upp lite random, puss hörs!

I VÄNTAN...

på att Henke ska skaffa bankkort, så gör jag ett inlägg. Dagens outfit är shorts, linne och en brun skinnjacka. Och såklart conversen. :) vi hörs senare puss

FIXA KORT

Nu drar jag strax till torget och fixa kort till mitt moppekort.. Skickade in ett men det var inte godkänt. Aja, senare får vi besök av familjen Karlsson, så det kommer bli toppen! Vi hörs senare, puss

ALICIA ON THE BEACH

MYS MED BRUDARNA

DAGENS OUTFIT

Linne - Ullared
Kofta - Gammal, men ksk hm?
Tights - Gina

EXOTISKT

Förrut tog jag en sväng med moppen till Beatrix, där jag träffade henne och Sara. Första gången jag körde på vägen men det gick toppen! Nu lagar pappa nån kycklinggrej så vi ska väl äta snart, sedan ska jag sova... Dagen har varit toppen sedan jag kom hem, saknar dock Alicia redan... Puss mer blogginlägg senare!
fler bilder... nu bombar jag bloggen med Spanien bilder eftersom jag inte har något annat.

FROM THE SEA

KONSTIGT VÄDER NÄR VI KOM IN I NORRA SPANIEN...

RESAN GENOM FRANKRIKE, DÄR VI ÄVEN STANNA PÅ HOTELL, GICK PROMENAD OCH GICK PÅ RESTURANG

Här kommer bilder från hotellet i Sete som det hette. Det ovan var lite random från Frankrike...

RESAN BÖRJAR

Eftersom jag tagit så mycket bilder så kommer jag göra små "album" med olika kategorier.. Så någon dag kanske jag lägger upp bilder från stranden och en annan dag från stan typ!
yes, men here we go..
Här är vi på båten från Helsingborg till Danmark.. :)

HEMMA FRÅN UNDERBAR SEMESTER

Heej allihoppa! Nu är jag hemma efter 2 underbara veckor i Spanien. Shit var roligt vi haft. Vi har solat, badat, ätit god mat, träffat kompisar, ätit glass, spelat kort, skrattat och mycket mer. Så himla underbart har vi haft. Har varit ca 30° varje dag och sol.. Helt perfekt enligt mig. Resan hem var ganska jobbig eftersom alla hotell var fullbokade men allt löste sig och nu är vi hemma igen. Jag kommer berätta mer senare, men har tagit massa kort som kommer upp också! Nu ska jag äta, vila och chilla! Sedan i veckan ska jag träffa kompisar och sedan åker vi till Uppsala, mer info kommer.. puss
har tagit över 1000 kort tror jag... här har ni en slumpmessig.... puss

Vill bara passa på att tacka dig Alicia för världens underbaraste resa, kunde inte blivit bättre! kramochpuss i stora lass, älskar dig!