lite av mitt liv

haaj, har inget viktigt att berätta men jag kan säga att på sönda är det match mot Lerum! :) TAGGA!
efter de blir det gudtjänst -.- alltid lika skoj,, eller?
men iaf imån händer inte så mycket utan jag ska göra lite små skit och sen får vi se vad som skeeer!
just nu sitter jag och lyssnar på lite dålig musik... :s
men ska byta! har någon nåt låttips? :O suger på sånt som har med musik att göra, men ändå älskar jag att lyssna på de?
aja, nu tänkte jag skriva lite om några goa minnen från mitt liv! puss!


Detta var sista dagen med min underbara klass, vi drog till Liseberg och jag vann 2 stjärnvinster? ;o ganska random men de gjorde jag iaf! Vissa saknar jag väldigt mkt!


Förra sommarn! Uh vad jag saknar när jag och moa satt och snacka om precis allt! Det är ett minne, beget i strömstad med världens bäste vän! ♥


Julafton när man var liten! Bajs vad jag saknar det! Men även när man är stor och uppskattar all go mat och alla paket!


Kära basketcupper! Alla poolare och hela stämningen! LOVE :)


Vanlig svensk sommar, när man inte har något att göra så ringer man en poolare vid 10 och drar till varandra, jag ÄLSKAR det! sedan drar man ner och badar vid 11 typ ♥ gillar att ta livet som de kommer ;)


Längesen jag var hos min lille farmor och träffa på de små!


Bilresan till Spanien! omg de saknar jag, den var typ magisk man hade hela semestern med en god vän framför sig! ganska awesome asså :3  " det var fett mysit också "


När massa goa tjejer dygna hos en go brud! :)
det var sket mysigt ♥


Resan till Egypten, den var fett goood! har ju vart lite här och där men de var magiskt! speciellllt maten och de blåa vattnet ♥



Sen har jag massa mer men det kommer säkert senare!
kram igen!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

najs med två såna stjärn vinster samma dag ;D haha kram

2011-10-21 @ 23:11:40
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: johanna

åååh.... sate vad gott med kexchoklad!:(

2011-10-22 @ 10:02:42
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hejsan! :D

Lust att göra ett bloglovinbyte? :D

2011-10-22 @ 10:09:48
URL: http://hhafstrom.blogspot.com
Postat av: moaa

SV: Jo tack samma här :D

2011-10-22 @ 10:41:58
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0