VARFÖR ALLTID SÅ KRÅNGLIGT?


Hatar första texten i ett inlägg. Hur tråkigt blir det inte med bara ett Hej eller Godkväll tillslut? Plus att det känns lite knas att börja ett inlägg med typ, idag har jag..? aja, min dag idag har iaf varit jäkligt go. Har städat mitt rum och bytt lakan som jag skulle. Sedan har jag rensat bland mina smycken och bakat kokos-choklad muffins. Awsom chill dag. Imorgon tänkte jag hitta på något. Kanske ringa nån kompis. Känns jättelängesen. Har nog fått nån kompissyndrom. Måste verkligen träffa mina kompisar, annars blir jag deppig och baa.... åågfndhs tråkigt att vara hemmaa. men vi får se hur det blir! Pappa ska operera knät imån också så jaa, vi får se. 
Nu ska jag inte skriva massa långa inlägg, höres pös

Kommentarer
Postat av: Sara

FINA HANNNNNAAA! <3

2012-07-29 @ 22:30:51
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Izza

Svar: Åh tack fina du!

Jättefin blogg du med!

2012-07-29 @ 23:21:10
URL: http://ijonsson.blogg.se
Postat av: MOA

Men guuuud vad fin du är! <3

Svar: du sweeettieeeee!! :)))))
Hanna

2012-07-30 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0