VAD TYCKS?


Hejhej
fixade lite med bloggen idag eftersom jag vaknade med migrän. Headern blev jag rätt nöjd med men stör mig så mycket på min meny. Om någon är kunnig och läser min blogg får ni gärna hjälpa mig. Skulle vilja dela in den i olika kategorier med det går inte. Aja, hoppas ni fortsätter läsa min katastrofala blogg ändå. Försökte göra en ny också men fattar fasen ingenting. Annars idag harjag bara legat hemma och degat. Förrut ringde Alicia och Moa och sa att jag hade fått A i matte = Mvg så det var ju helt amazing :o
haha, jaja nu ska jag vila vidare, men imorgon blir det skola, hörs puss

Kommentarer
Postat av: SARA

Jättefin! :D



GRYMT MED A I MATTEN! :DDDDDDDDDDDDD <3

2012-06-07 @ 17:01:27
URL: http://sarajosefin.blogg.se/
Postat av: Bea

DU GÖR GRYMMA HEADRAR!!!!!!!!!

2012-06-07 @ 17:44:34
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: MOA

ASSNYGGT HANNA!!!!! :D (Y) men haha vadfan gör jag med handen i headern hahaha!

2012-06-07 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0