här igen! ;)

tjeeeeeeeennnaaaa!
nu är jag hemma igen.. eller de var typ 2 timmar sen men iaf! Vi hade riktigt mysikgt hela släkten! fick träffa alla mina underbara kusiner och lite så :)  åt midda, tårta och snackade! riktigt mys faktiskt! (inga bilder) Nu sitter jag bara och fixar lite saker på datan!
Glöm inte frågestunden mina underbara läsare ;) haha så har ja typ 3... men ni som läser är iaf underbara :D :D :D
Tänkte fråga vad ni tycket om detta?

själv tycker jag HISS!
Gillar shortsen utanpå linnet/tröjan!
förr tyckte jag inte alls de var snyggt men nu tycker jag faktiskt det är riktigt najs! ;)
bilderna är ganska mörka men ni ser iaf vad ja menar?!
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Alicia!:)

HISS!!!:)<333

Tyckte inte heller att det var snyggt innan fast nu tycker jag att det är dö snyggt!!<3:)

Kraaaaamiiiss<333

2011-08-27 @ 23:58:43
Postat av: SaraJohansson!

HISS på hög nivå! ;)<3

2011-08-28 @ 19:17:04
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: Bea

hiss! :)

2011-08-28 @ 20:53:47
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: Moooaaa

HISSHISSHISS!!! <3

2011-08-29 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0