låååååååång dag!

Hej! känner att jag inte uppdaterat bra alls idag!
men de beror på att vi har vart iväg hela dan typ ;)
vid 11 tog vi båten till brattön! där var vi i några timmar och typ bada och massa. Sen när vi kom hem spela vi boll och lite, men då blev vi skkiiit varma så då drog vi till bastevik och bada!
myyyys ♥
när vi hade badat åt vi midda, de blev fisk och ja chäka ;O lägg de på minnet att ja åt fisk! ;oooo
sen har vi typ bara ätit massa godis och skit och nu ska ja ladda upp enmassa bilder!
natti!

ingen bra kamera... men ni ser iaf!















Kommentarer
Postat av: Moooaaa

Kuuuuuul! :D

Och du, jag är så jääävla grym så jag har tappat bort min mobil och kan inte messa till dig smart -.-

2011-08-14 @ 09:37:19
Postat av: hanna andersson! :)<3

haha aa! :D



nej skojar du?!

men du kommer iaf hem idag elle? :D <3

missssYOOO! (L)

2011-08-14 @ 11:50:22
URL: http://hannniiiis.blogg.se/
Postat av: SaraJohansson!

Shiit va lika dom var Martin :O

<3

2011-08-14 @ 16:21:47
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0