länkningar??

Tänkte att jag skulle kunna länka lite folk om ni ville?
kommentera om ni vill bli länkade så fixar jag de i nästa inlägg!
så kanske ni får fler läsare ;) vem vet?


Men nu sitter jag och lyssnar på Don Omar - Danza Kuduro! Lätt sommaren 2011:as låt! ;)
just nu känner ja faktiskt att de ska bli kul att träffa alla imån!
tror vi ska få nån ny till imån :s men jag vetinte!
gott att vi bara går till 12.30!! och på tisdag börjar vi träna! shet fattar inte att man kan längta efter att träna men jag gör de! fast längtar mest efter alla goooooa basketkompisar!!

men tycker jag är ganska grym på att göra långa inlägg asså :3

och så har jag en fråga till er då - tycker ni jag ska blogga som jag gör eller ska jag göra mer outfits bilder, lägga upp fler allmäna bilder, skriva typ vad jag gillar för musik, skriva om hur jag är eller hur en vanlig dag i mitt liv ser ut, eller kanske vilka bloggar jag läser?
för just nu bloggar jag bara om vad jag gör och lägger upp lite bilder!
skulle vara skoj att veta!
nu ska jag göra iordning inför imån!



Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tycker du ska göra allt det som du skrev som förslag! :)

2011-08-22 @ 15:30:36
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: SaraJohansson!

Tycker samma som Bea! ;D

Du får gärna länka mig om du vill! :D

2011-08-23 @ 17:54:37
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0