määätttt

uh.. känner mig som en rund deg som bara rullar fram...!
JAG lagade iaf mat idag! blev kycklinggryta med ris å sallad! riktigt gött ;D

Jag - vad ska jag göra nu?
Mamma - Häll i riset i vattnet och blanda med en sked.
Jag tar bort locket och börjar blanda i de kokande vattnet... aj jävla helvetes vatten fan!!!!!!
Mamma - hur går de?
Jag - åt helvete, jag kan ju inte blanda med sked i kokande vatten de skvätter as varmt vatten på mig ju!!?
Mamma - du skulle ju hälla i riset och sen blanda.
Jag - Jaha ;)

Haha, ska ksk laga mat oftare... eller typ tänka till lite! ;)

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Hahah :D

2011-08-05 @ 23:04:05
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0