Min sommar..

Höjdpunkterna i sommar!!


Första dagen på sommarlovet drog ja, Oskar, Jonathan, Moa, Bea och Alicia till liseberg!
De var
RIKTIGT skoj! En dag man inte kommer glömma iaf !


Efter 4 dagar åkte vi upp till Uppsala och träffade mormor och morfar! Fast Martin "min bror" var inte med eftersom han skulle sommarjobba... Vädret var inte så bra så det var inte jättekul! Men där var vi i en vecka! :)



3 dagar efter jag kom hem från uppsala åkte jag med moa till strömstad till en hon känner! Där var vi ca 3 dagar och tog hand om massa söta djur! :)





När jag kom hem från strömstad var jag mest med kompisar ett tag! :D
bla tältade jag med oskar och jonathan en natt och med bea och sara en natt!
sket mysigt!
Var också mycket och badade i bastevik, träffade mammas och pappas kompisar m.m! :)



Sedan åkte vi upp till Uppsala igen, för Martin ville dit och så skulle vi till
skansen och se på allsång på när Veronica Maggio och Eric Amarillo var där! Denna gången ville Henke inte med så han var hemma ;) Men då var de mycket bättre väder så vi hade jätteskoj, typ bada åkte båt och så! :D  Vi var där i 4-5 dar!



Bilderna är från Spanien 2010 för jag hade inga bilder från när jag var med min kusin på
skara-sommarland! Iaf 1 dag efter vi kom hem från uppsala så åkte jag med min kusin till skara! Där var vi 2 nätter med deras husvagn! :) Vädret va inte så bra men vi hade skoj endå!



Efter skara-sommarland var jag mest hemma! då fick jag och mamma en ide, vi skulle
göra om mitt rum! Så de fixade vi på 5 långa dagar! :)))))))
Så nu trivs jag till 10000000% i mitt rum!



Sedan var de lagfest hos Lisa! riktigt
värd kväll! :
Även fick jag träffat min
fina Moa en sväng innan hon drog till ännu en camping ;)
Ganska chill vecka typ! :)





Sen hade jag de bara chill med vänner m.m ett tag! :D
senare kom ju kusinerna från Stockholm! Då vet ni ju ungerfär vad vi gjorde och så! Men det var också riktigt mysiiiit!

Och efter de kan ni ju kolla mina tidigare inlägg! :D
Hoppas ni haft en lika underbar sommar som jag!
men ja tror ALDRIG jag kommer ha en så bra sommar som förra året, den var 110% bäst och jag tror inte de kan bli bättre...! inte missnöjd med denna sommaren men förra var helt crazy! spanien med moa i nästan 4 veckor, strömstad med moa i 2 veckor, 1 vecka i uppsala med mina underbara kusiner och massa mer! :D den sommaren var fettttt värd och kommer aldrig att glömmas!
puss och kram imån börjar livet som vanligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0