morgondagen

hemkommen från torget. Mamma skulle åka och handla så jag passa på att kolla i lite affärer... köpte inget men ska dit imån igen fast med Sara Johansson, :)
kommer bli as najs!
imån ska jag även på begravning, usch livet är verkligen orättvist ibland... förstår inte hur sånt kan inträffa! :(
men nog om det, på lördag är det nyår då tror jag vi drar till några kompisar och badar badtunna och chillar!
men nu ska jag äta, hörs!

"förresten sydde in mina nya jeans" dom blev mycket bättre...
bild kommer senare!


Sigge får stå för bild!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Där ser du! :) Första gången jag sydde in blev det helt fail :)

Ha det gött ;)

2011-12-28 @ 16:10:06
Postat av: kajsa

aw så söt :D

2011-12-28 @ 19:41:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0