shorts

sitter i min säng och tar det chill... imorse åkte mormor och morfar hem, faktiskt lite skönt ;$ Sedan drog jag, mamma och pappa till XXL sport och fritid eller vad den heter "iaf den affären", där hade dom massa rea och jag hittade världens coolaste mjukis för 99kr och så skulle jag kolla storleken så fanns det bara L :@ aja, jag köpte iaf ett par tränings-shorts, eftersom de jag har nu har jag haft sen jag var typ 3? Yes, nu ska jag ta det lugnt och sedan ska jag höra av mig till Moa så får vi se om det händer något!! Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

den heter ju XXL så, ja :)

så typist om man hittar något bra ... :/

2011-12-26 @ 23:20:29
URL: http://hundaventyrblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0