läger match

hola!
vet inte hur jag ska förklara helgen...
men den har vart så sjukt fucking cp underbar!
träffat världens goaste girls, jag har blivit bättre basketspelare, jag har upptäckt hur mkt basket betyder. It´s sick.
men men jag har tränat 7,5 timma på 2 dagar sammarlagt, de tycker jag är rätt skillat! sen har jag spelat match också och vi vann såklart! :) heja stenungsund! but i like högsbo tooooo! ♥
aja ni kanske inte orkar läsa allt jag skriver men skit samma jag skriver endå,
- jag kom i fredags... hade världens klump i magen och ville typ åka hem. Kände ingen, hade inte snackat med någon tidigare osv.
- Vi delades in i grupper och jag hamna i grupp 2. Vi blev 19 pers fast en åkte hem... så vi delades in i 2 klassrum "att sova i" för att alla skulle få plats. Så visste jag typ inte vart jag skulle sova men de var en tjej som sa att jag skulle sova i deras klassrum, eller med dom. Så jag gick in, packa upp alla grejer osv. Sedan blev det träning och jag var faktist inte så nervös "as gött". Men när vi börja märkte jag hur sjukt shyssta alla var! blev helt förvånad! alla tjejer var posetiva de pushade hela tiden, sjukt gött gäng.
- På lördan hade man typ lärt känna alla! eller iaf dom i sitt klassrum... de var först en träning på morgonen sen tiori sen skivstångspass (lyfte vikter och skit) sedan tränade vi igen! svin skoj alltihopp!
- sedan på kvällen gick vi och köpte massa gott, blev hyper, lekte batman, cepade loss med massa andra tjejer.... det var fett värt!
- sen på söndan var de 1 träningspass och det gick awesome så jag känner mig faktist nöjd!
och efter de fick vi chilla osv, sedan skulle vi åka hem och de var jätte dumt tycker jag, för jag ville inte åka... men sen åkte vi iaf, och så sa pappa att vi skulle till högsbo och kolla när martin spela match så vi drog dit, och gissa inte vem som kommer? ;)
mina underbara regionskompisar från högsbo, så dom drog också dit efter lägret!!
fortsättning följer ;$
men iaf sen fick vi åka till sundahallen för att jag skulle spela match.. så det gjorde jag även fast jag höll på att dö! och de gick också bra eftersom vi vann! :d
sen skulle henke spela så då kollade jag på halva den matchen sen drog jag och mamma hem...

THIS IS MY LONG LONG HELG I KINNA! FETTTTT VÄRD MÅSTE JAG SÄGA (Y)
har tyvärr inte tagit några bilder alls men hoppas ni fattar lite av allt jag skrev!
puss hoppas ni haft en go helg"

Kommentarer
Postat av: S A R A J O H A N S S O N !

Va bra att det gick så bra, och att det var så kul!!! :D

<3

2011-10-02 @ 21:13:18
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: Moooaaa

Gött!!

Sitter på en "rolig" bildlektion nu -.- XD

2011-10-03 @ 12:57:59
Postat av: Bea

värkas som du haft det bra? :D<3

2011-10-03 @ 18:13:27
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: Alicia! :)

HaHAha, det var ju inte lite text ;) <3

Låter som du har haft kul! Blir nästan lite avis , eller inte.. =)

Kraam på dig! ;-)

2011-10-03 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0