packa till uppsala? ;O

Nu drar ja te träningen snart! eller vi 19.45 ;o
sket sen träning... åker ju kvart i 8 och är hemma 10.30! och då ska man duscha och massa!
snacka om trött hanna på fredagar eller? ;$
Vet inte vad ja ska skriva mer...
händer inte så mkt just nu!
Men jusde ja kan ju säga att de INTE kommer bli nån bloggning i helgen för jag drar till uppsala/stockholm och träffar mormor&morfar o även kusinerna!
pappa fyller ju 40 så vi ska fira det där!
var ju på torget förrut, och pappa önskade sig en pepparkvarn så de köpte jag för 320 rixdaler på bosättningen! ;)
fast martin och henke betalar oxå så jag kommer inte bli helt pank!
Men nu måste ja gå och packa min väska osv!
höres imån innan skolan!

förresten kommer nog inte hinna avsluta frågestunden imån eller i helgen men jag gör de när jag får tid!

sheeeet kom på att jag måste packa tills imån också O_o
skyynda!
men pusss <3


Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

SÖTAST.

2011-09-01 @ 20:50:31
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0