svar på frågestunden..



1. Krille är väl 3 och Sigge är 8 tror ja ;)
2. Idrott!
Tack för frågorna! :D
puss <3




1. Jag skulle vilja vara en katt isf tror ja! För då är man lixom fri och kan göra som man känner ;)
2. På liseberg brukar jag vinna på 13, annars gillar jag 7 eftersom jag har de på basketen! ;))
Puss ♥




1. Ja har spelat basket sen ja va 9 tror jag!
2. Badminton eller nån dans :D
3. En hund såklart!!
puss <3




1. Svår fråga eftersom jag gillar olika hundar men jag skulle iaf vilja ha en STOR hund! :D
2. Asså när jag kollar på en film kommer ja aldrig ihåg vad den heter men såg nån med jhonny depp som var väldigt bra!
3. Ingenaning men jag vill jobba med människor om jag inte blir basketproffs ;))))
pussss ♥



1. Min dröm är väl att bli rik och flytta till Usa eller kanske till ett VARMT land :D
2. Svår fråga eftersom jag heter Hanna vill jag heta de  ;$
tack pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0