TO SARA

hejhej!
nu drar jag till Sara om en timma :D
har pakat lite men vettefan vad jag ska ta med mig!
aja, idag har jag 1, sovit bort halva dagen, 2 bara nolifat mig vid datorn.. aja, imån är det söndag och sedan måndag... men vet ni vad? Jag är sjukt glad ändå för jag och Moa räkna ihop att vi bara har 3 hela veckor fram till sommarlovet.. då har vi lixom räknat bort prao, temavecka, krisihimerfärd, valborg osv... det är helt sjukt... tänk att vi bara har 3 vanliga skolveckor och det är dom 2 första sedan nån precis innan lovet..
omg, detta gjorde mig verkligen taggad! hur snabbt går inte 2 veckor lix?
aja, vi hörs senare.. vetinte riktigt vad jag och Sara ska göra men det återstår att se ;)
puss och kram gulskummebanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0