HEMMA FRÅN LÄGER

Hejhej!
nu är jag hemma igen :)
lägret har faktiskt varit väldigt skoj
har gjort massa olika grejer, bla badat, dansat, haft lektioner, gjort lekar, myst och massa mer
har varit en rätt galen helg om jag får kalla det så
aja, jag blir iaf helt störd när jag e borta men hoppas inte ni/dom tyckte jag var föööör störande...
yes, dagen slutade iaf med en gudtjänst som vi fick hålla i, så det var rätt skoj.
Så jäkla gött att det bara är 2 veckor kvar tills vi konfirmerar ossssssss
yees, på tisdag ska jag till Göteborg med Sara E så hoppas jag hittar något snyggt halsband eller nåt
det var allt, hör av mig senare, puss
Här har ni bild på den mysiga grå tröjan. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

det är klart du inte blir för störande du är bara fööööööööör go! :D<33

2012-04-29 @ 22:39:04
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0