BILDBOMB

HEEEEEEEEEEJ
JAG HAR EN FRÅGA...
ÄR DET VÄRT ATT SKAFFA MOPED?
ASSÅ JAG BEHÖVER JU INTE BETALA NÅGOT ELLER SÅ, MEN JAG VET INTE OM DET ÄR VÄRT?
SNÄLLA......... SVARA
just nu sitter jag och messar med alicia som värkar lida i kalmar.. stackarn
aja, vi snackar iaf om hur jävla mkt vi vill ha sommar... står inte ut asså, fasen vad kul det kommer bli,
kommer lätt bli bästa sommaren :D
ska hinna med så jäääkla mkt också
ohärregud, står inte ut står inte ut, blablabla
aa, men nu ska jag inte snacka om något fett tråkigt, imån ska jag nog mest chilla!
ska också försöka få mamma till att dra till torget eller nåt så vi kan köpa nya converse.. mina e verkligen fett sönder nu asså :( aja fårse hur det blir med det, hörs senare puss
här har ni massa bilder från helgen.. vissa bra vissa lite mindre bra!
mest bilder på naturen men det är så vackert...
vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: SARA

Awesoma bilder! :D

2012-04-09 @ 22:17:03
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0