4KM


Yes, äntligen en springrunda. Så stolt jag känner mig nu, ojojoj.. Blev lite irriterad på min familj förrut så då tänkte jag att jag kunde springa av mig ilskan, och vet ni vad? det funka asbra! Nu när jag kom tillbaka var jag på mycket bättre humör... även fast mina höfter är mörbultade och gör bajsont. Låter som mormor när jag snackar om mina höfter men förr hade jag alltid ont i fötter och knän men nu e det höfterna.. :( jaja, får se hur det känns sedan när basketen börjar. Annars blir det till att skaffa inlägg i skorna och tejpa höftera.. Vi hörs imån eller senare, kram och godnatt! :)
liten bild. Men snart tillbaks på plan igen, känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0