FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN...


Kollade bak i mitt arkiv idag och såg vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Man kan även märka att det är viss skillnad på hur man skrev. Förr var det hela tiden massa bokstäver, man skrev typ mammma..? Och så skrev man smilisar i varje mening.. eller aa kanske inte just här men ni förstår. Kul att se sen om några år exakt vad man gjort, och skulle det vara så att jag sluta blogga nån gång kommer jag inte radera bloggen eftersom det är som en liten dagbok som andra kan läsa. Var bara det ointressanta jag ville berätta, puss

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Skorna med nitar är här ifrån - http://www.henrykole.se/shoes/trash-black-ash.html

Bruna skorna vet jag inte, men de finns säker på sånna där lite dyrare affärer - labelle, och den där på torp som jag inte vet vad den heter och så ;)

testa och googla så hittar du säkert 100 affärer :D
PUSS

2012-08-04 @ 19:16:18
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0