FRUKTANSVÄRT BRA...


Då säger jag hej! 
Nej men nu tänkte jag uppdatera om mina två underbara dagar med Alicia. Först kom jag i onsdags. Då åkte vi till Lysekil, då gick jag, Alicia och Emilia i stan och kolla affärer, gick vid hamnen, åt glass, köpte bubbliz tuggumi och massa mysiga saker. Sedan på kvällen åkte vi till hennes mormor och morfar och där kolla vi på OS och surfa lite på datan osv. Sedan när vi kom hem åt vi massa god mat (klockan var då kanske 11-halv 12 på kvällen. Sedan på torsdan så stack vi ner till havet och chillade. Sedan baka vi en kladdkaka och spelade lite sims med Emilia. ( Hon e riktigt grym på att bygga ) Yes, och senare på kvällen kolla vi film osv. TOPPENMYSIGT! och inte nog med det, på tidag drar jag med Alicia till Kalmar!!!!! Det kommer verkligen bli awsom asså.. Dock hoppas jag att jag hinner få tillbaka min röst innan dess.. Har blivit jättehes och tappat rösten :( men det löser sig, vi hörs puss

Kommentarer
Postat av: MOA

ÅÅh vad fina ni är!! ha det BÄSSST! <3

Svar: du!!<3
Hanna

2012-08-03 @ 22:15:13
Postat av: Sara

underbart!
Så fina kort! det är såå mysigt i lysekil! :D
PUSSSSSSS

2012-08-04 @ 01:44:03
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Bea

så fina är ni!! :D

2012-08-05 @ 22:16:06
URL: http://hundaventyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0