IKEA


Såja, nu är även Henkes rum nyrenoverat. Riktigt najs kommer det bli, eller asså allt e klart förutom att möblerna ska in. Så hela dagen har vi ängnat på ikea. Åkte med eftersom jag endå inte hade något för mig. Kan fota och lägga upp det på bloggen sen.. Jag fick också en nice tavla att sätta upp på min vita vägg "som jag väntat" och en gosi matta. Bilder kommer senare! Imorgon har jag bara en plan, vi ska på middag till Alicia. Kommer bli jättemysigt. Tror det var lite som ett tack för att hon fick åka med till Spanien :) Men nu ska jag äta, pus
Foto: Sara Johansson
 
Förresten kan passa på att säga att jag mår mycket bättre idag!! Topppeen, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0