dag 27

Dag 27 ♥ - Min favoritplats
Oj... Det finns många platser jag älskar väldigt mycket!
Men just en plats är väl Spanien, jag verkligen älskar det.. känns så hemma men endå så långt borta från allt det jobbiga :) det är verkligen en otrolig känsla att vara där. Älskar klimatet och alla goa människor man träffar ♥
Sen finns det ju andra ställen, typ min säng! den är riktigt najs asså ;) & dushen den e underbar :) sen älskar jag landet, där min mormor och morfar bor på sommaren.. det är så skönt att vara där på sommaren och jag hoppas verkligen mamma och pappa tar över det när mormor och morfar går bort!
här har jag ägnat ett antal timmar i min uppväxt, riktigt glad för det! ♥
kääärrrrrrrlllllleeeeeeeek ♥
platsen är så underbar, kallar det verkligen soommmmmaaaaarrrr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0