fet helg mannen

HHej, sorry för så dålig uppdatering har inte haft tid eller ro att blogga!
har vart med mina dunderbara vänner :) haft jäkligt mys, typ dansat, snackat, bastat, ätit, vart i gbg, gjort massa feting roliga saker :)
var 2 riktigt värda dagar måste jag säga, måste absolut göras om ♥
yes, var iaf i gbg i dag fick köpt ett par örhängen, en topp som man kan ha under uringade linnen och en tröja, fast tröjan delar jag och alicia på för vi tyckte den var as snygg men det var rätt dyr så vi ska väl ha den lite då och då.. men det blir nog absolut inga problem eftersom vi träffas i skolan varje dag osv :)
men bilder kommer iaf
HAFT FETTTING BRA DAGAR, imån ska jag vara med bästa Sara, kommer också bli awsoooom!
kanske fixar vi filmkväll eller något, får väl se?
yes, men nu ska jag äta.. kom hem från gbg vid 6 eller nått, sedan fick jag fort som fan äta, packa upp och packa igen.. hhee
yyes, livet e underbart just nu... kärlek + att det är alla hjärtans dag, inte för att jag bryr mig särskilt mkt men puss alla söta läsare och kompisar!
och sorry sara för att jag inte svara på ditt mess, men glad alla ♥dag på dig med :D
men NU ska jag äta, puss&kram

bilderna blir detsamma som Mathilda la upp på sin blogg.. har tyvärr inga andra!
här har ni en liten kort video.. ta den inte på allvar!
btw, bilderna på sakerna jag köpte kommer om 1tim eller nåt! puss igen

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Det har gått en timma nu, så du ska ha lagt upp bilder på det du köpt!!!

Ajjabajja <3

2012-02-15 @ 00:11:11
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0