hanna längtarsönder

Så göttäre att det drar sig mot våren!
så sjukt taggad för sommaren och allt :) Här har ni en kort text om hur min sommar ska bli..
vetinte om något av de kommer hända.. men vaffan, såhär ska jag se till att den blir!
först skolavslutning, sedan dagen efter skolavslutningen blir det Liseberg men awwwssooom människor :)
sen vill jag till Spanien i minst 2 veckor.. försöker få mamma och pappa till det, hehe!
sedan hem 1 vecka, då ska jag umgås med kompisar, tälta, bada, sola, parta osv,
sedan vidare till Uppsala 1 vecka varav några dagar i den underbara staden Stockholm "dock inte finare än Gbg men endå", sedan ska jag hem igen, då vill jag träffa basketkompisarna, typ ha en sommarkväll tsm med massa mys, efter det vill jag träffa alla andra kompisar och såklart vill jag träffa massa nya vänner "träffar nästan alltid någon ny över sommaren".. Eller träffa folk som man inte haft så bra kontakt med de senaste!
yes, detta skulle vara min drömmsommar 2012, hoppas absolut att det blir något i denna stilen :D men det tror jag faktiskt, fast jag vill ha LITE mer underbara sommarkvällar/nätter med kompisarna, men det är självklart att man träffar dom typ! & sist men inte minst, såklart massa sol, bad, glass, bränna och allt som hör sommaren till! även massa härliga shoppingdagar i Göteborg med mamma och kompisarna, även åka in och kolla när det är Gothia cup.. yes, det blev ingen kort text dirre, men nu vet ni exakt vad jag ser fram imot..
åh står inte ut en sekund till! sommmmmmmmaaar e fan livet, så jäkla kunglit är det :)
puss
Hanna chillar på livet medan hon tänker på sommaren.. sommarn kommer rocka ffs!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAG KAN FAN INTE VÄNTA TILLS SOMMAREN 2012 :D<3

VI MÅSTE ÅKA TILL GBG FESTA (som i Måndags förra veckan) , Liseberg , sola bada allt <3 :D

2012-02-21 @ 15:36:10
URL: http://mathildabrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din header! ;D

hur gjorde du den

2012-02-21 @ 19:44:06
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0