Ingen vill ha sommar lika mycket som Hanna

haaaaaaaaaaaj!
somnade igår innan mamma och pappa kom hem.. för deras plan var försenat 1 timma så dom var hemma halv 3 inatt eller något!
har iaf kollat på massa bilder och snackat med dom nu, :)
och så fick jag, en bikini, ett par solglasögon och flippflopp... sedan fick jag lite smågrejer men inget direkt roligt!
men blev iaf jättenöjd! hade inte förväntat mig att få så mycket eftersom dom har rest runt så kunde de ju inte köpa massa grejer och släpa på. tyvärr! ;)
men men, känner mig grofffttt taggad inför sommaren nu!
känner att jag kommer sprängas innan sommaren kommer.. speciellt när man fick se alla bilder :o
yes, men det bästa var iaf att dom hade haft det bra, det var den största presenten.. nu har man utvilade glada föräldrar!! ;D
vi hörs senare!
här har ni bilder...



Allt passa awsom, :) SAKNAR SOMMMMMMAAAARRREEEEENNNNNNNN

Kommentarer
Postat av: Alicia! :)

ÅHHHHHHH SÅÅÅÅ SNYGGGGGGA SAAAAKEEEER!!!!!! VILL HAA!!! Spiciellt bikinin!!

Vad bra att de har haft det bra! :)



Taaaagaaa sommaren!!! Satt precis och lyssnade på dom låtarna som var nya i sommras och kollade igenom min garderop efter sommmar kläder, snacka om desperat!! :DDD Åhhhhhhh, vill verkligen ha sommar NUUU! :)

2012-02-04 @ 13:03:17
Postat av: SaraJohansson!

SJUKT SNYGGA SAKER! tur att det passa!!

:DDDDDDD<3333333333333

2012-02-04 @ 20:05:09
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0