snart mars

hejhej!
förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt bestämt mig för att inte vara inne på datorn lika mkt..
tänk hur mkt onödig tid man lägger vi facebook och massa annat? aja, blogga ska jag iaf fortsätta göra :)
igår stannade jag och moa kvar på torget efter skolan för att handla lite, jag köpte 3 linnen på cubus.. men det var inget kul :/ köpte 2 vita och 1 svart för mitt vita e borta och mitt svarta har massa hål och så är det litet, men det var iaf bra att jag fick köpt det! fick också köpt ett par byxor för 50kr ;) hanna likes rea!
fast kan inte bestämma mig för om de är JÄVLIGT fula eller om dom ser okej ut.. aja, 50 spänn var det värt iaf ;)
bild kommer imån, är så mörkt nu så man kommer inte se något endå.

igår hände en väldigt kul sak också, när ja och moa skulle med bussen hem hoppade vi på 333.. efter vi hade suttit där ett tag och väntat på att bussen skulle gå så hör vi att busschaffören säger i en hokitoki, - Ja, jag är väldigt virrig ida.. Jag och moa ba - eh, sitter vi på fel buss eller? Sedan sitter vi där ett tag till och då åker bussarna framför oss och då ser vi att det står 333 på bussen framför, då säger busschafören, ni skulle inte med 333 eller?
för jag har gjort ett misstag så isf måste ni byta buss. Vi ba; Jo vi skulle med 333... Då hoppar han ut genom bussen, sedan springer han rätt över hela stationen, ut i vägen och vinkar åt bussen, och jag svär han sprang snabbare än usain bolt :o HAHA, det såg så sjukt roligt ut när han sprang rätt ut i vägen för att stoppa bussen... så jäkla snäll busschafför ;)
nu ska jag kolla melodilfestivalen och mysa, bloggar mer senare!
puss
VÅRRRRR!

Kommentarer
Postat av: Bea

haha!

2012-02-26 @ 14:05:44
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0