18 januari?

hejhej, nu är jag hemma från skolan! :)
hade 2 håltimmar idag, helt underbart, och Moa NEJ jag säger det INTE för att skryta om du tror det.. är faktiskt hellre hemma än att vara i skolan och sega, men ta det som du vill.... "om du ens läser min blogg"
vi började iaf först med engelska, det var chill vi skulle göra en dialog, sedan hade vi matte och den lektionen gick ovanligt snabbt.. efter det lunch :))
sedan håltimma då, fast var bara 40min för det var klassråd, sedan hade vi NO och det var faktiskt skoj. Sedan vidare till bilden men Anna var sjuk så vi fick gå!
då gick jag och Bea till torget och köpte mjukglass för det var fett billigt.. sedan tog vi bussen hem :DD
och nu ska jag packa typ hela dagen, ska ju till farmor redan imån eftersom allt blev så rörigt. Så nu ska jag packa för 2 veckor + träningskläder + idrottskläder + allt man har en vanlig vecka!
aja, hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0