allt iordning

hejhej, ganska lång dag idag.. men nu är allt iordning och mamma och pappa sitter på landvetter och väntar på flyget :)
dock har jag blivit as förkyld men jag hoppas inte jag får feber till imorgon när vi ska på hajk och massa...
annars var skolan helt okej, fast imån har jag 2 läxor och det kommer nog inte gå så bra men skitsamma.. ;)
justde, skulle tränat idag också men eftersom jag är så förkyld stanna jag hemma "hos farmor&farfar då"
annars händer inget särskilt... eller det är mkt säkerkilt som händer iäntligen men jag hoppas mamma och pappa får en awesommme resa så dom är pigga och glada när de kommer hem, och såklart hoppas jag att de shoppar mkt!
bilder på vad dom köpt kommer upp på bloggen, men det blir ju om 2 veckor!
yes, jag har iaf bosatt mig bra här med alla mina grejer.. t.o.m sovmorgon imån "om man jämnför med innan"
aa, men nu ska jag kolla tv och lite annat + att internet är ganska segt här så det kanske blir 1 uppdatering per dag typ.. men ska försöka göra minst 2 :)
puss


människans absolut bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0