dag 17

Dag 17 ♥ - Min bästa resa hitills

Kan verkligen inte välja men det står mellan Thailand, Egypten och Spanien när Moa var med..
men det är så sjukt olika resor, Thailand hade ju världens snällaste folk, Egypten hade världens underbaraste vatten och Spanien hade jag en go poolare med mig ;)
men det finns fördelar och nackdelar med alla, men jag skulle gärna åkt tbx till Thailand igen!
skypade precis med mamma och pappa, de hade vart i Tah Pong idag på köpcenter och massa, och dom har redan köpt en AS najs grej till mig, hoppas den passar bara... isf dör jag ;)
men men, ni får lida tills dom kommer hem, för då visar jag allt jag fått... om jag ens får nåt mer hehehe.. kan jag alltid hoppas iaf!
nu ska jag äta efterätt... pöss

går inte att ladda upp bilder, prövar senare!! sorry blir as tråkigt, men ska försöka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0