dag 4

Dag 4 ♥ - Mina syskon


som ni ksk förstår är detta min äldsta bror. Han fyller 18 i april, så än så länge är han bara 17 ;)
han e ganska störande som alla syskon men han e ganska grym endå, fast ibland skämmer han ut mig men han e göllig för det mesta! jao, vad mer kan man säga? han är typ proffs på basket och han e lätt min förebild inom idrotten. E riktigt fin och rolig bror.

detta är Henke ;) han är 1 år äldre än mig och han kommer jag mest överens med. Han e jäkligt rolig men endå konstig, haha. med han kan man snacka om allt och jag tycker han e riktigt knäpp... väldigt konstigt jag skriver känner jag men han e knäpp och gulligullgullllliii, haha vad efterbliven jag e! men många säger att vi är lika i sättet och att jag och Martin är mer lika i utseende. Kanske stämmer, vad vet jag?

aja, slutar med att säga att jag har världens bästa syskon, och coolast är dom också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0