dag 8

Dag 8 ♥ - Mina passioner

Det är väl typ att spela basket! det är så himla kul... speciellt att det är en lagsport för då får man träffa massa folk. Man märker ju skillnaden från början hur mycket mer folk man känner och hur hela laget blivit som en liten familj ♥
Sedan vet jag inte riktigt men en dag i Göteborg och shoppa loss det tycker jag e riktigt naaajjjs!
Jao, jag älskar att resa också, men det gör jag ju endast med mamma och pappa, men det är tur att jag har föräldrar som älskar att resa iaf...
Yes, det var väl typ mina passioner om det var så det menades... ;)



Vissa har ju lite speciell uppvärmning... Detta var på en cup i Göteborg förra året... Tror dom e danskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0