dag 9

Dag 9 ♥ - En perfekt helg för mig

En perfekt helg för mig är väl att på fredan åka hem från skolan, äta något sedan sätta sig vid tv:n eller datan. Sedan på kvällen äta nån riktigt god mat och se på tv med familjen och ha massa godis och chips ♥
sedan på lördan kanske man åker och shoppar nån stans eller så är man med nån kompis, isf kanske kompisen sover över så är man med varandra lite på söndan också... sedan på eftermiddagen har man hemmamatch "så man slipper åka nån stans" och så vinner man matchen och gör as bra ifrån sig, typ mkt mål och sånt... Jao, det är en perfekt helg för mig... & massa sovmorgon också.. och helst inga läxor under hela veckan som kommer för då kan man verkligen bara ta det lugnt osv :D
yes det var en perfekt helg i mina ögon tror ja! puss


är ju med Sara och Lisa nu så detta inlägget får bli tidsinställt... bloggar mer när jag kommer hem, och så börjar ju skolan imån också så får väl göra iordning till det också -.- ÅHH ÅNGEST, orkar verkligen inte börja skolan... men men har faktiskt haft ett riktigt härligt jullov.. kunde inte blivit bättre tror jag, träffat massa vänner, haft en riktigt god jul, nyårafton var sjukt skoj, träffat min underbara släkt och massa mer! gud silket lov jag har haft? massa shopping med kompisar i Gbg osv!!
detta gillas, NU TAGGAR VI SOMMAREN 2012 som ska bli så fucking rolig och sånt! :D är redan fett taggad på allt... åhhhh.. dööööööör! aja, nu ska jag inte snacka mer! puss


jag kallar det sommar?

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Jo då tycker vi nog ganska lika :) En helt annan fråga, gillar du gossip girl-serien? :) Kramar!

2012-01-09 @ 10:20:38
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Olivia

När jag skriver på min blogg, t.ex.



yes det var en perfekt helg i mina ögon tror ja! puss



är ju med Sara och Lisa nu så detta inlägget får bli tidsinställt...



så blir det så här istället:



yes det var en perfekt helg i mina ögon tror ja! puss

är ju med Sara och Lisa nu så detta inlägget får bli tidsinställt...



Vad gör jag för fel? :(

2012-01-10 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0