förlust men endå

tjoo, nu har jag läst ut hela fucking kapitlet Markus evangelet i biblen... :@ var tvungen att göra det eftersom jag konfirmerar mig... aja nu är det gjort och det var riktigt tråkigt! Har även firat min bror eftersom dom kom hem förrut, tyvärr förlorade Martin finalen men han e nöjd endå, så det var ju bra. Annars har jag inte gjort mycket alls idag... var ute en sväng med grannens hund, tog lite bilder fast inte när vi var ute men aa dom kommer upp sen! yes, nu ska jag gå och tjocka mig med massa godis, och imån är det kalas för Henke så då kommer tjocka släkten hit. Var faktiskt ett tag sen så ska bli lite skoj...

Puss hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Bea

när skulle det vara utläst :0

2012-01-05 @ 23:18:00
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0