fredagen den 13..

skolan idag var segare än en dumlekola... asså shit vad segt det gick, men nu är jag hemma och är halvt död -.-
är så himla trött! om jag hade orkat skulle jag gjort nåt as skoj idag men orkar verkligen inte.
Yes, men det är iaf hur gött som helst med fredag. På måndag går jag i skolan till 15.20 sedan går bussen 16.30 och jag är hemma 5.. och på måndag ska jag spela bortamatch och samlingen är kl 5 -.- men jag ska iaf stanna i stenungsund med Linda så ska vi äta på eat eller något.. men det kommer bli en lång dag, tror det tog ca 1.5 timma att åka dit vi skulle och matchen börjar kl 7 så jag är väl hemma 11 typ!
jaja, nu ska jag sätta på någon film eller nåt, kram :)

Värkar som att jag haft lite för mkt fritid? :o

Kommentarer
Postat av: Bea

FÖTTER! :D

2012-01-13 @ 19:05:54
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0