lång inlägg (Y)

H3j H3j!
idag har jag


gått upp √
ätit tunnbröd till frukost √
duschat √
åkt med mamma till affärn och jysk √
packat tills imån "match efter skolan" √
suttit sneppet för mkt vid datorn √
planerat massa inför nästa vecka √ - ska ju till farmor och farfar eftersom mamma och pappa åker, men aa dom är inte friska ännu men det går iaf åt det bättre! farfar var inte lika förkyld längre och farmor har kommit hem fast hon äter ca 15 mediciner per dag så hon mår ju inte så bra iäntligen.. ♥ men det kommer lösa sig galant. På fredag är det ju konfaträff i kyrkan, så vi ska sova över där och massa men det blir säkert jätteskoj, somsagt var ju fadderträffen ganska rolig så det blir säkert toppen :)
så det blir väl att jag åker till farmor på lördag och då har hon förhoppningsvis blivit friskare.. annars fixar det sig! yes, men imån är det iaf skola och jag går till 20 i 4, sedan möter jag upp Linda på torget så går vi och äter någonstans, efter det ner till samlingen och sedan vidare på match + att jag har massa läxor som jag inte kommer kunna göra eftersom jag är hemma 11 lr något :@
men vi hoppas iaf att det går bra på matchen, men det blir inget inlägg imån. isf ett tidsinställt!
kram



Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars din farmor :( <3

Lycka till på matchen, ni köttar ner dom ! :D

2012-01-15 @ 20:07:37
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0