lörda

yes, nu har jag fixat så jag inte har spotify på facebook längre!
störde mig fett mkt på att såfort man lyssna på en låt kom den upp i loggen ;)
men nu är det fixat (Y'
om nån undrar hur man gör kan jag visa det i ett inlägg..

yes, annars har jag bara sovit ut idag.. har städat mitt rum och förbrett lite för veckan, mamma och pappa åker ju till Thailand på torsdag... Nej nej inte alls advundsjuk...
så antingen blir det FF eller så ska vi vara endel hos farmor och farfar :) fast farmor e fortfarande sjuk och igår hade hon svimmat i duschen :/
aja, hoppas det blir bättre med min älskade farmor ♥
men nu ska jag kolla om det går något på tv, puss


random bild från datan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0