chill da

hej, nu kom jag precis hem från mataffärn, hjälpte mamma och handla lite hade ändå inget att göra.
snart kommer mammas kompis hit så vi får väl se vad som händer, antar att det blir lite fika osv. Annars en ganska chill dag. Min bror fyller år idag men han e inte ens hemma så vi firar han nog mest imorgon... han är i lund med pappa och kollar på Martin eftersom deras lag kommit ända till A-FINAL i en av Sveriges största basketcupper ;o så dom spelar finalen kl 3 då hoppas vi absolut att dom vinner (Y)
ganska coolt, vill också vara där nu men aa jag åkte ju inte med så får skylla mig själv...
yesyes, är får ni en bild på den nya skjortan. Puss


Kommentarer
Postat av: Alicia! :)

Vad skoj att det går så bra för dom! :)Säg till när du vet hur det gått :)

Snygg tjöja btw ;)

2012-01-05 @ 15:56:21
Postat av: Bea

vinnaren i veckansblogg är uppe nu.

Kika in och kolla om det blev du! :)

2012-01-05 @ 21:14:20
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0