HEMMA FRÅN UNDERBAR SEMESTER


Heej allihoppa! Nu är jag hemma efter 2 underbara veckor i Spanien. Shit var roligt vi haft. Vi har solat, badat, ätit god mat, träffat kompisar, ätit glass, spelat kort, skrattat och mycket mer. Så himla underbart har vi haft. Har varit ca 30° varje dag och sol.. Helt perfekt enligt mig. Resan hem var ganska jobbig eftersom alla hotell var fullbokade men allt löste sig och nu är vi hemma igen. Jag kommer berätta mer senare, men har tagit massa kort som kommer upp också! Nu ska jag äta, vila och chilla! Sedan i veckan ska jag träffa kompisar och sedan åker vi till Uppsala, mer info kommer.. puss
har tagit över 1000 kort tror jag... här har ni en slumpmessig.... puss
 
Vill bara passa på att tacka dig Alicia för världens underbaraste resa, kunde inte blivit bättre! kramochpuss i stora lass, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina underbara niii!!

2012-07-15 @ 13:32:33
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Alicia! :)

Åhhh, fan vad härligt det var asså!! Vill verkligen tbx!!
Älskar dig och detta är bara första resan! :)

Svar: JAA, absolut.. fler ska det bli, detsamma!! puss <3
Hanna

2012-07-16 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0