CYKLING MED SÖTASARA


Hola amigos.
Idag har jag tillbringat några timmar tillsammans med bästa Sara. Helt random messa jag henne och fråga ifall vi skulle ses och så blev det. Vi cyklade till antonsland och satt där ett tag och bara snacka skit. Sedan cykla vi hem igen. Riktigt mysigt var det faktiskt. Yes, annars har jag inte gjort så mycket idag.
Imorgon är det först moppekurs i 2 timmar, dock ska jag dit innan och plugga sen drar jag och Moa till söskär där vi möter upp konfagruppen. kommer bli riktigt najs. Kommer tyvärr inte kunna sova över hos Alicia innan som det var tänkt eftersom mamma och pappa sa helt random att vi skulle till Ullared och hyra en stuga där över midsommar. Kommer bli toppen :) Men jag hör av mig senare, adios Amigos!
Några sommriga bilder från dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va grym den sista bilden blev!!

2012-06-20 @ 22:12:33
URL: http://sarajosefin.blogg.se/
Postat av: Sara

TANK YO FOR THE DAY SWEETI! <3

2012-06-20 @ 22:12:53
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0