LÖRDAG


Hej! :)
Nu har jag kommit hem från läkaren, och jag hade inte halsfluss.. AS GÖTT!
utan jag hade nått virus, tror ja. Aja, igår var jag med Oskar en stund, efter det chillade jag mest och åt jättegod mat tillsammans med mamma, pappa och henke :) älskar känslan när man sitter och äter middag och efter sitter ma bara där och snackar om allt och inget ♥ Yes, idag har det inte hänt så mycket förrutom att jag vart hos läkarn och vart med mamma och handlat. Nu ska jag ta tag i matte, känner mig väldigt pepp...Nej men det måste göras, har inte gjort ett skit..Uhhgfmdssm cutt cutt cutt säger jag bara
Men nu ska jag börja, puss
Dagens outfit:
Vitt linne - Cubus
Blus: Kappahl?
Kofta - Bikbok
Tights - Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0