Moa här!


Hejsan hoppsan!
Har grymt tråkigt, så jag fick gästblogga på Hannas blogg! :D
Har som sagt tråkigt, väldigt tråkigt. Har gått till kylskåpet 23948239 gånger och städat mitt rum OCH VET INTE VAD JAG SKA GÖRA MER ÅÅÅÅ, DAMP!
Men iaf, idag har vi typ inte gjort något alls i skolan, och imorgon ska jag upp tidigt o åka till Ullared och efter det ska jag se på hundkapplöpning, wihoo!
Haha, känner ett sug av att starta en blogg nu igen, men njaaa vet inte om det är någon idé...
Fast kom på att jag sitter och nördar "Bag in da Box" åååh kärlek till den låten :****
Rotar bland bilderna så här får ni en drös med vackra bilder <3
HAHAHA småå!
Oh herre min skapare, varför gjorde man sådär på VARENDA bild..... Hanna, vi gör såhär på typ varenda bild från spanien -.-
KONFIRMATION! :D
Nawww,
VI ÄR FARLIGA!
OMG SÅ SÖTA!
HHAHAHAHHAHAH HANNA DÅ!! :*
hihihi ^^
HAHAHAH VADFAN!!!!
Varför gjorde man alltid sådär med handen alltså..........
MEN ÅÅÅ VAD SÖTA <3
okej nu får det räcka, orkar inte ladda upp fler.. så sista bilden blir: PUSS O KRAM HA DET BRA!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha, men guuud va snygga vi är allihop!

2012-06-08 @ 19:41:16
URL: http://mathildabrodin.blogg.se/
Postat av: Bea

OMG VAD SMÅ!! minnen asså <3

och 7:an shittttttt..... OCH vad kort hår jag hade c:

2012-06-09 @ 00:31:13
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0