MOPED...


Nu är jag och Moa äntligen inskrivna på moppeskola :)
fast tar 30 moppe så det blir rätt lugnt tror jag, känns iaf toppen att det äntligen blivit av.. Har inte hunnit det förrens nu.. Men innan Spanien kommer jag ha tagit moppekort så sen när jag kommer hem kommer ni se mig överallt! Yes, skolan idag var typ 3-4 timmar matte och en lektion dans. Så rätt tråkig egentligen men matteprovet gick nog ganska bra så det känns toppen :) nu ska jag ta tag i spanskan som vi har imån, har en känsla av att det kommer komma oförbrett eller nåt, och var typ 4 veckor sen jag hade spanska sååååå ge mig ett lycka till.
Jaja, på onsdag e vi lediga så då ska jag antagligen umgås med SaraDenUnderbara, läängatar!!
sen till helgen har jag inget planerat vad jag vet just nu.. Men ska äta nu, puss och kram
Vart är sommaren????

Kommentarer
Postat av: Sara

gött att du har skrivit in dig på moppekurs!!



HANNA DU ÄR UNDEEEEEERBAR ! <3

2012-06-04 @ 19:48:51
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0