NYSTÄDAT


SODÄR, nu var mitt rum äntligen nystädat. Topp notch eller vad man säger? haha iaf bloggade ju Moa här innan, bjuder på alla de vackra bilderna.. Ca 2 år sedan de flesta togs. Ojojojo så man såg ut, men visst var vi lite charmiga? haha, jaja nu inser man verkligen hur tiden RINNER iväg! tycker inte alls det var längesedan! :)
men det var jätteskoj att Moa gjode en gästblogg för det har jag aldrig haft innan. Tackar som fasen. Jupp mitt rum blev iaf prima, tog mig ca 1.5 timma.. men nu ska jag äta grillad fläskfile med färsk potatis, kan det bli bättre? pussochkramskumbanan

Kommentarer
Postat av: MOA

ASFINT BLEV DET! (Y)

2012-06-08 @ 18:10:52
Postat av: Bea

DEET BLIR SÅ BRA NÄR MAN TAR TAG I DET (Y) :D

2012-06-09 @ 00:32:09
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0